vrijdag 2 juli 2021

Antwoorden op onze raadsvragen rond pannenkoekhuis Hoge Neer

Restaurant Hoge Neer

Enige tijd geleden schreven wij een brief aan het college over de plannen met en rond het pannenkoekhuis Hoge Neer. De berichtgeving in de media leidde bij veel mensen, omwonenden en gebruikers van de nabij gelegen speeltuin tot zorgen en vragen. Die vragen hebben we vertaald in een brief.

Het antwoord ontvingen wij vandaag. De antwoorden stellen ons gerust. Het college schrijft dat de plannen nog pril zijn. Ondertussen er lijken zelfs veranderingen in de eerste plannen te zijn gekomen. Op de facebook pagina van Speeltuin de Hoge Neer zagen we een bericht over een nieuwe eigenaar en concept voor het pannenkoekhuis. We zijn benieuwd.

Natuurlijk houden wij de verdere ontwikkelingen in de gaten. We zullen goed toezien, dat bij eventuele nieuwe plannen die niet passen binnen het bestemmingsplan op een juiste wijze de procedures en vooral het gesprek met omgeving en belanghebbenden wordt gevoerd. Het behoud van de speeltuin mag niet in gevaar komen door eventuele plannen

Lees hier de brief van het college.